A0:  1390/12/14 نامه مدیرعامل به رئیس فدراسیون فوتبال
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

محمد حسین جعفری بعد از بازگشت زودهنگام خود از محل اردوی تراکتورسازان در ترکیه طی نامه ای به آقای کفاشیان ریاست فدراسیون فوتبال، خواستار تعلیق حکم صادره گردید.

محمد حسین جعفری بعد از بازگشت زودهنگام خود از محل اردوی تراکتورسازان در ترکیه طی نامه ای به آقای کفاشیان ریاست فدراسیون فوتبال، خواستار تعلیق حکم صادره گردید.

با سلام

با احترام بازگشت به نامه 4649/110 مورخه 7/12/90 در خصوص تخلف آقای توزی رودریگو با اینکه حکم صادره توسط کمیته انضباطی قطعی بود بر خودم وظیفه می دانم از باب تذکر و درخواست به استحضار برسانم:

1.    بازی صبا-تراکتور هفته 18 انجام شده و تمامی این پرونده قبلا بررسی شده و حکم صادر شده اجرا گردیده است و حالا بعد از 8 هفته بازی،بازگشایی پرونده بازی تراکتور-صبا جای سوالات زیادی را ایجاد کرده است.

2.    آقای توزی از روی نیمکت اخراج شده و یک جلسه محرومیت کارت قرمز آن سپری شده است.

3.    از اینکه یک بازیکن برای اولین بار توبیخ شده و اخراج گردیده چنین حکم سنگین قطعی صادر شدن آن و حتی اجازه دفاع از مسیر استیناف نیز بسته شده سوالات ما را مضاعف نموده است در حالی که کمیته انضباطی معمولا در صورت تخلف بازیکن برای بار اول جریمه نقدی و در صورت تکرار محرومیت را برای بازیکنان در نظر می گیرد.

اینکه بعد از هشت هفته گذشتن از زمان بازی فوق و صدور حکم این چنین همه هواداران و صاحب نظران فوتبال را متاثر نموده و اعتبار حکمیت نیز در فدراسیون زیر سوال رفته است.
اینجانب از جنابعالی درخواست می نمایم با توجه به اختیاراتی که دارید حکم صادره را تعلیق نمایید.

و العاقبه للمتقین و اهل التقوی و الیقین

محمد حسین جعفری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر


 
 
 
cache01last1393922352